dilluns, 12 de gener del 2009

Activitat dia de l'arbre

Bon dia a totes i tots.

Es planteja a la gent si anar o no a la següent activitat organitzada per Actio. Es tracta d'una sessió lúdico-educativa on, a més de rebre una lliçó sobre arbres es farà una replantació per part dels participants. Després hi ha dinar. Participar costa 18-20 €.

Hi ha tres possibilitats: NO anar, anar el 25 de gener, anar el 1 de febrer (els masoquistes poden afegir la quarta: anar els dos dies).

Més info:
http://www.actioactivitats.com/userfiles/file/DIA%20DE%20L%C2%B4ARBRE%202009(1).pdf

Ale, a posar els vostres comentaris, sobretot elegiu la possibilitat que més vos agrada.

Santi
PD1: I hui on anem no es responsabilitza de l'activitat, els seus membres van de motu propio.
PD2: Eli suggereix anar un dia a replantar amb la seua organització, Acrebo.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Jo propose replantar la muntanyeta de Cullera. Especialment al voltant de les lletres blanques :DDD

Aixo em recorda que a lo millor plantar un arbre a la muntanya de forma voluntaria i desinteresada esta prohibit, igual que pintar senyals a les pedres :O

Per contra, no crec que estiga prohibit "plantar un pino" a la muntanya. Algu em pot asesorar? :) Es que a mi m'agrada mes plantar carrasques...

auuu

Raület ha dit...

Al meu poble no crec que et deixen plantar res que no siga els pals d'il·luminació nocturna de les lletres... :-(

D'altra banda, jo ja plante pins tots els dies a ca Roca... :-D

Ara seriosament, diumenge 25 de gener tinc concert de la banda i no podré anar-hi...

Salut

Raület ha dit...

el grup de muntanya de la UPV organitza una reforestació el dia 31 de gener: http://web.me.com/jomorlo/gmp/Calendario.html