dissabte, 21 de febrer del 2009

Excursió a Dénia: VOTACIONS

A totes les dones i tots els homes d'esta llista de correu:

Després de parlamentar-ho en acte public durant la magnífica excursió que hem fet este dissabte, ES PROPOSA:

Anar el proper cap de setmana a Dénia

Amb els següent PROGRAMA D'ACTIVITATS (no es necessari fer-les totes)

* Pujada al la creueta o el pic de l'insigne massís del Montgó, des de la caseta de l'admirat Pare Pere. Inclourà visita exprés a alguna cova de la zona.
* Dinar posteriorment en alguna de les propietats del meu patrimoni familiar a la zona.
* Visita turística a la zona

CAL VOTAR el següents punts:
1) ¿dissabte o diumenge? (supose que la gent triarà dissabte, a mi tant em dóna, no tinc res a fer)
2) Plat preferit ¿¿Paella, fideuà, arròs a banda o arròs al forn??? Serà baratet, cuinarà "la mami" (que per cert, encara no l'he avisada)

Cal saber quants comensals serem.
Votacions preferentment aquí al blog
El resultat democràticament decidit es publicarà dimecres o dijous. fins aleshores podeu votar.

Salutacions
Santi
PD: lo de "patrimoni" es "p'a que quede bé", no vos penseu que tinc vil·les, mansions o iots amarrats.

7 comentaris:

Anònim ha dit...

No podré anar-hi perque tinc sopar el dissabte.

Raület ha dit...

Bàrbara i jo votem per una fideuà el dissabte... :-P

Salut!!

antonyete ha dit...

Jo també vote dissabte...

El plat... em dóna igual... m'agraden tots el plats proposats encara que sent major debilitat per un bon arròs a banda amb all-i-oli.

Gràcies Santi per la invitació i el treball que porta...

Anònim ha dit...

Jo no puc anar a l'excurssió,perqué tinc mal d'esquena, quan puga anar alguna excurssió ja avisaré.

Passe-ho bé.

Lluís.

..::..Ximo.::...:.......... ha dit...

Mariquechu y yo nos apuntamos. Fideuá está muy bien. No podremos quedarnos por la tarde porque por la noche tenemos cena pronto y la cosa vendrá apretá, pero contad con nosotros para comer.
Gracias Santi por toda la logística fideuera.

..::..Ximo.::...:.......... ha dit...

Y el día el sábado, claro :-D

..::..Ximo.::...:.......... ha dit...

Y Luis, por favor, cuídate esa espalda.