divendres, 6 de març del 2009

Excursió a la Serra d'Espadà, dissabte 7 de març

Hola a tothom!!

A pesar del mal oratge de la setmana passada que va impedir efectuar l'excursió al Montgó (però no així la fideuà :-), sembla que aquesta setmana la metereologia ens donarà un respir. És per això que farem una escapadeta a un dels paratges més inalterats que queda a la nostra geografia: la Serra d'Espadà.

La intenció és efectuar una bonica ruta circular de 15 km en un total de 5 h, per la qual cosa sols caldrà dur un entrepà per a esmorzar. L'eixida serà on sempre (Facultat de Farmàcia de Burjassot) a l'hora de sempre (8.00) i el punt de trobada la localitat d'Almedíjar a les 9.00. Com sempre, es prega puntualitat...

Us esperem!!

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Bon dia a tots!

Jo, sentint-lo molt, és possible que no puga anar.

El pitjor, que no el sabré fins esta nit... pel que si aparec demà als 08.00h és que vaig... si no aparec fent costum a la meua puntualitat anglesa, és que no vaig.

Feliç cap de setmana!
Tonyo ;-)

Anònim ha dit...

No puc anar. La cama encara em fa mal i el metge m'ha dit que faça repòs.

..::..Ximo.::...:.......... ha dit...

Mariquechu y yo acudiremos a Farmacia a las 8. Nos vemos mañana!

Anònim ha dit...

Ens veiem demà a les 9 hores en Almedijar