dilluns, 9 de juliol del 2007

Excursió a Xestalgar, diumenge 15 juliol

Hola!!

Us proposem la següent excursió per al diumenge vinent, 15 de Juliol. Anirem a Xestalgar, i la ruta que farem dependrà de les ganes que tingueu de caminar. La idea és anar pel riu Turia fins al “Barranco Hondo” i després tornar cap al poble. A meitat camí tenim la possibilitat de pujar la “Penya Maria” (8350 m de desnivell) i/o anar a la “Font del morenillo”, que té un llac petit en una cascada. Per finalitzar l´excursió anirem a la zona de bany del riu. Per dinar acceptem suggerències, seguint l´exemple pseudo-democràtic de Raül, us proposem que voteu: preferiu entrepà o un xiringuito?

Bé, l´eixida serà a les 9.00 h de la porta de Farmàcia a Burjassot . Ens veiem!!

Laia i Gema

5 comentaris:

Santi Barroso ha dit...

Tenint en compte el desnivell, jo vos recomane que llogueu a un Sherpa i agafeu alguna ampolla d'oxigen del laboratori...

>pujar la “Penya Maria” (8350 m de
> desnivell).

antonyete ha dit...

hola a tots!... a mi m'agradaría molt anar-hi... pero aquest cap de setmana m'en vaig a la Warner...

au! companys y passeulo be!!
un abraç a tots!!
:D

Raület ha dit...

Jo, entre entrepà o xiringuito, vote per entrepà al xiringuito... :-D

Salut i República!!

Anònim ha dit...

Ei Santi que passa, si l'alcaldessa te copa america y F1, el vuit mil a Xestalgar el pague jo!! ;)

No se si estare mort el diumenge, pero si puc recuperar-me, vaig amb vosaltres. Jo vote per entrepa!

au!

PD: estic en Guijos de Santa barbara, prop de Yuste... si algu te pensat passar prop d'aci, que vinga a les goletes plenes d'aigua transparent i fresca... mmmm vaig a banyar-me'n ara mateix!!!

Santi Barroso ha dit...

Visca el capità moro d'Alcoi!

NO ho digues molt alt això de tindre un huit-mil, que si et senten faran la Ciutat de l'Himalaisme amb una muntanya de 9000 metres inclosa :)

...Això ho pague jo! (via IRPF)

Santi.