dijous, 12 de juliol del 2007

Globus sonda excursió nocturna

Hola a tothom!!

M'agradaria sondejar l'opinió pública de la colla per vore què us semblaria si aprofitant la caloreta d'ara fèrem una excursió nocturna, és a dir, de nit :-O

L'excursió que tinc en ment fer per a finals de mes és l'ascenció nocturna al Montdúver des de Xeresa seguint el sender PRV153. He fet la ruta un munt de vegades i la conec al ditet, així que espere no tindre problemes d'orientació-pèrdua. De totes formes, eixe cap de setmana hi ha lluna plena, cosa que ens permetria recòrrer el sender només amb l'ajut de xicotetes llanternes (seria aconsellable que cadascú portara la seua)...

L'ascenció té un desnivell mitjà d'uns 700 m, però no us heu de preocupar perquè si veièrem que no ens dóna temps, no faríem cim (841 m) i sols pujaríem fins al Picaio (550 m). La idea és començar a caminar cap a les 20:30 aprofitant l'última horeta de llum solar, sopar cap a les 22:30 i acabar cap a la 1:00 de la matinada. El dia que us propose és el divendres 27 de juliol, així podem eixir de VLC només acabar de treballar i aprofitar el dissabte següent per dormir, fer compres i eixir de festa (qui vulga)...

Bo, espere que em feu arribar els vostres comentaris, suggeriments, invitacions per a sopar a soles,... :-D

Salut i República!!

9 comentaris:

Anònim ha dit...

Jo m'apunte!!! Crec que no tindre cap problema per el divendres, aixi que alli estare.

Records des de Yuste!!

antonyete ha dit...

bOn DiA!

Jo TaMbE m'ApUnTe!. PeR-hO uN dIvEnDrEs eS uNa MiQuEtA eStRaNy, No??

I pErQuE nO eMpAlMeM uNa CaMiNaTa NoCtUrNa eL dIvEnDrEs aMb aLtRa DiUrNa eL dIsSaBtE?? qUe Os PaReix?? XD

*******
RaÜl!

QuAn PrEpArEm L'eIxIdA pEr A eNgUiDaNoS???

*******

Pepo ha dit...

Doncs sona molt bé, però jo eixe cap de setmana no estaré a Espanya :( (Bo, en realitat :) q me'n vaig de vacances)
Ja em comptareu q tal esta
Salut

Salud ha dit...

Yo me apunto a la nocturna y a lo mejor viene una amiga mia.

Un saludito a todos.

Anònim ha dit...

LLUIS CULLERA,

JO TAMBÉ VAIG,ENS VEIEM EL DIVENDRES.

AU.

Anònim ha dit...

Jeje.. nosotros creo que también iremos. De momento hablo por mí, pero creo que se vendrán unos cuantos más (Rosa, Mariquechu, Ximo, Ángel, Paco y quizá algunos amigos/as más).

Hale, pasaré revista a la tropa y confirmaré su asistencia :P

Un saludo!!

..::..Ximo.::...:.......... ha dit...

Apúntome a la marxa nocturna... mi única duda es si voy a subir vino... o será cuestión de pasar a los cubatillas...
Se aceptan propuestas!

Salud ha dit...

Ximo, si me acuerdo y os digo a todos si me acuerdo porque ultimamente tengo la cabeza que.. "vivo sin vivir en mi", je, je... yo voy a traer vino, por si las moscas, trae tu también, ok?

Un saludillo a todoas.

Salupi

antonyete ha dit...

mare meua!... i hara que faré jo el dissabte!!!. tindre el dissabte lliure!!! que faré??? no sé que fer!!!..

ai mare que no se que fer amb tant temps llirue!!!! per favor! em de fer alguna cosa el dissabteeeeeee