divendres, 4 de gener del 2008

Exposició Sorolla


Hola a tots!!

Primer: Feliç Any 2008!!

Com tots sabeu actualment i fins a finals de març estarà en la Fundació Bancaixa (Palau dels Pescara, Plaça Tetuan) l'Exposició de Sorolla.

Qui de vosaltres no heu vist encara l'exposició? Vos abelliria que quedàrem una nit tots per a sopar i anar després a veure l'exposició?

Si vos abellix, no teniu més que comentar este post en el blog, sobre el dia (divendres o dissabte) que vos abellix anar a l'exposició i on podríem anar a sopar tots junts i passar una bona estona...

Així que, vinga! Triar dia i Lloc per a sopaaarr!!!

Jo vote per sopar en el Noodles Bar!!!!

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Jo encara no l'he vista. Em pareix be, pero tot depen de l'excursio que triem...

Santi Barroso ha dit...

Jo ja l'he vista, però al sopar no m'importa anar. Divendres 11 NO puc.
Santi

Santi Barroso ha dit...

Un suggeriment. Entre sopar i exposició jo afegiria unes cerveses o música o alguna cosa. Així segur que ens estalviem cua i es ho passem millor.