dimecres, 30 de maig del 2007

Bicifestació divendres 1 de juny

Hola a tothom!!

Aquesta és una crida per a tots aquells ciclistes o amants de la bicicleta que vulguen reivindicar els seus drets com a part important i ecològica del tràfec urbà i no com a un objectiu mòbil que destorba els cotxes i susceptible de ser atropellat. És per això que naix el moviment "Massa Crítica" (www.valenciaenbici.net) i ens manifestem pels principals carrers de València tots els primers divendres de cada mes. La cita doncs, és a les 19:30 a la Plaça de la Mare de Déu (davant de la Seu).

Acudiu a bicifestar-vos, us esperem!!!

3 comentaris:

antonyete ha dit...

che! això esta molt be!!!

a mi m'agradaría anar-hi pero no sé si podre... a mes, la meua bici tinc que durla al «bicitaller» per a possar-la a punt... que l'ultima vegada em vaig donar un 'ostión' xq se m'en va eixir la cadena...

au!

Anònim ha dit...

Com que no tinc bici, crec que tampoc acudire a la bicifestacio... pero com estare pel centre igual m'arrime a vore com va la cosa :)

Com ha anat el volei? A vore si m'anime un dijous...

miau!

..::..Ximo.::...:.......... ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.