dimarts, 22 de maig del 2007

Sondeig d'opinió pròxima excursió

Ciao a tutti!!

Com bé diu el títol del missatge, m'agradaria recabar la vostra opinió per veure quina ruta podríem fer el proper dissabte, dia de reflexió (descartem doncs diumenge per poder exercir el dret al vot :-). Inicialment havia previst anar al barranc de la Maimona (Montanejos) però veient les previsions de l'oratge, tot apunta a que el temps no acompanyarà per a fer el bany (bona mostra d'això fou l'oratge del passat diumenge amb la piraigua). Així doncs, us propose unes quantes alternatives perquè les valoreu i/o comenteu. A més a més, us convide també a afegir-ne d'altres que ja coneixeu:

Rutes amb aigua:
Riu Magre: http://pateos1000.iespana.es/tabarla_rio_magro.htm
Riu Palància: http://pateos1000.iespana.es/Penyascabia.htm

Rutes de secà:
Benicadell: http://pateos1000.iespana.es/benicadell.htm
Montdúver: http://pateos1000.iespana.es/XERESAMONDUVER.htm
Creu del Cardenal: http://pateos1000.iespana.es/la%20murta.htm

La més votada/millor valorada serà la guanyadora d'aquest concurs ;-)

Fins aviat!!

8 comentaris:

Anònim ha dit...

Ei!

Com que les prediccions d'aci al cap de setmana no tenen massa validessa, jo vote per la del riu Magre si fa caloreta i solet; i per la de la Murta (Creu del Cardenal) si el temps no acompanya tant!

au!

Santi Barroso ha dit...

Jo no sé si aniré. Com tinc el viatge tan a prop i l'endemà he d'anar a La Xara a votar voldria estar el dissabte a casa (burjassot).

Si alguna d'elles es prou curta com per a dinar a casa, jo vote per ella. Però no comteu molt amb mi.

Santi

Pepo ha dit...

Doncs jo vote la del riu Oalància si fa bon temps, i també la de la creu del Cardenal si no ens acompanya

Anònim ha dit...

JO VOTE PER ANAR AL RIU MAGRE, PER A NADAR, I DESPRES DINAR

LLUIS

antonyete ha dit...

a mí, la veritat em dona el mateix... aunque crec que será millor alguna amb aigua... les prediccions del temps diu que fará bon temps el cap de setmana...

Santi Barroso ha dit...

A oratgenet diu que farà tronades o pluja el dissabte.
Independent d'això, creixen les possibilitats d'apuntar-me.

Vote per la Murta

Santi

Eli ha dit...

Hola! A ver....han dicho en la TV que el tiempo va a estar inestable hasta el domingo...yo preferiría curarme en salud y hacer una de secano...¿cuál? Voto por las tres....o sea, que me da lo mismo cualquiera de ellas...Venga, Santi!! Vente!!!
Ya diréis!!

antonyete ha dit...

Jo torne a dir... que em dona el mateix... he de dir que estic en peu de guerra amb el meteosat... xq a mi m'ha dit que fará bon temps....

quan agarre al meteosat del collons s'en va a enterar... XP