dilluns, 25 de juny del 2007

Excursió a Cullera dissabte 7 juliol

Hola a tothom!!

Oficialment ja hi som a l'estiu i és per això que la Regidoria d'Activitats Extraescolars ha decidit portar la colla Ihuionanem a la platja. I no a qualsevol platja, noooo senyor, sinó a la millor platja del món, la del meu poble!! :-D

La idea és recòrrer tota la Muntanya de les Raboses (no em pregunteu perquè es diu així, mai n'he vist cap pel terme) visitant el Castell, el Fort, la Farola i acabant a la platja del Dosser, on després de fer-nos el bany de rigor degustarem una paella com Déu mana: feta amb pimentó :-D Posteriorment tornarem passejant pel passeig marítim i ens farem una orxateta vora mar per berenar...

Així doncs, l'hora i lloc de trobada serà a les 9:00 a la plaça del Mercat, d'on eixirem carregadets amb tot allò que necessitarem a la platja: tovallola, pilota de vòlei, cremeta solar,... ja que no tornarem als cotxes fins la vesprada. Qui no puga vindre en cotxe, podrà fer-ho en tren.

És IMPRESCINDIBLE confirmar l'assistència si voleu menjar paella, perquè caldrà encomanar-la el dia d'abans. Així que ja sabeu, apunteu-vos a la ruta que ens ho passarem genial!!

Salut i força!!

14 comentaris:

Santi Barroso ha dit...

paellaaaaa, paellaaaaa

buaahhhaaa! buaaahaaaa!

http://www.google.com/search?hl=en&q=groningen+weather

Salud ha dit...

Hola a tots i totes;

No es perque siga el meu poble pero... Raül te tota la raó, es la millor platja del món, eh?

Amb una excursió així no puc faltar! Conta amb mi per a tot, val? Montanya, mar i en acabant la paella... orxata, fartons, mmmm!

Vinga animeu-se!!! Apunteu-se ja!!!

Victor, Pepo i Eli, vindreu, no?

Antonyete, com estas del trau al cap? Espere que millor, y tu Ximo? com va el braç? milloreu-se. ay! Quin par...

Au cacaus

antonyete ha dit...

Ey! germans Ihuionanemtians!!!..

El meu cap em fa mal. Em puntxen el punts :'(.. Després de deixarme a farmacia m'en aní a urgencies de burjassot perque continuaba sangrant i es que se m'enfluixá un punt.. (por te dos, no un). i res mes.. i aquest matí he baixat a la consulta de cirurgia per a que em veuen.. i ma dit: "ho tens molt be.. pero no 'vayas' a natació". pero jo he anat. jejeje acabe d'arribar. (es que estic aborrit).

Be. respecte al dissabte 7. Aunque jo no soc de Cullera, ja sapieu tots que estic enamorat d'eixe poble.. Per tat, jo m'apunte a la caminata, a la platja, a la pallella (com diu el meu professor d'angles) i a l'orxateta i fartons. I per supost i abans de tot per vore-vos a tots!!!.

Raület ha dit...

Xiquets, us propose un repte: segons vosaltres, quines lletres són més grans, les de Hollywood o les de Cullera?? Serà més gran el cartell de la perla de la Ribera o bé la meca del cinema s'endú la palma?? S'accepten tot tipus d'apostes... :-D

PD: dissabte ho descobrirem... :-O

Pepo ha dit...

Bon dia a tots!
Si, amb mi podeu comptar per l'excursió, caminata, platjeta, paella, orxata, vollei, pales o el q vullgueu. Però el dia 7 ja queda marcat com ocupat tot el dia.
Jo m'apunte a la paella si és ixa de pebrot (això vol dir q és de carn o verdures, no? Pq com siga de peix o marisc, no compteu amb mi i em compraré un bocata, és la pena de ser raret...)
Ara, podeu comptar q va passar a l'ultima excursió. Punts al cap? El braç de Ximo? Sang? Esta última excursió no era tranquileta? Q fereu? Tirar-se des de la casacada? :|
Respecte quines lletres són més grans, imagine q les últimes en fer-les, q imagine q serán les de Cullera. Pq els americans són molt sobervis, però per a xuleria... :p

Eli ha dit...

Hola rubios!
yo también voy!! llevo mucho tiempo esperando este momento....
Besos

Eli

Salud ha dit...

Hola a tots i totes:

Respecte a les lletres de Cullera pintades en la montanya, alcancen una altura de 40 metres i la seua longitud es superior a un camp de fútbol.

Les de Hollywood tenen 13,7m d'alt i 11m de llarg.

Au cacaus

Anònim ha dit...

Eiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!

He tornat hui mateix del meu circuit franco - luso - espanyol, i amb un poc d'agobi; el circuit ha anat be pero l'agobi es per la feina que s'acumula amb l'absencia... ufa!

Be, compteu amb mi per la paella i la platja!! ja tenia desig, ja!! I amb ganes de vore-vos tambe. Aixo si, com a Pepo, no m'agrada la paella de peix... !

aue!

Anònim ha dit...

Io tb hi vaig! Xo axò de la millor platja del mòn... pufffff hauria de fer-se un estudi en profunditat...
Paella amb pimentó? Xò quants tipus de paelles n'hi han??

Anònim ha dit...

Si, potser hauriem de fer un estudi en profunditat sobre les platges i paelles de la Comunitat... jejeje

Anònim ha dit...

Hale.. una altre que s'apunta. Les paelles de cullera son mítiques.. així com la seua zona costera.

Per cert, lo de la pilota de voley estaría genial!. Un s'acaba posant perdut de terra, pero al cap i a la fi acaba gaudint qual porc en retozant en la seua coxiquera (si es que es diu axí :P)

Doncs res més! Una abraçada per tots i totes.

..::..Ximo.::...:.......... ha dit...

Buenas! Yo soy de la opinión incodicional de que mi pueblo es el mejor... con sus playas, su paella en la mesa esperándote cuando vuelves de la playa... (suspiro), jeje.

Qué decir de sus letras pintadas en la montaña. Se comenta entre las calles del puerto que fueron inspiradas por el genio de Leonardo o de Cerveró (buena casalla, con limón mejor)en su defecto.

Y que decir de las vistas de esta ruta... el pueblo, el río, el mar, las playas...y la botella de vino que me voy a llevar de la boda de mi primo! jajaja.

Un abrazo a tos y nos vemos el sábado.

Anònim ha dit...

HOLA SOC LLUÍS:

EL DISSABTE ENS VEIEM, JO PORTARÉ UN AMIC. EN TOTAL SEREM 2 PERSONES.

AU

Anònim ha dit...

Hola somos Rosa, Mariquechu, Laura y Javi. ¿como vamos a decir que no a este super plan?. Bonito pueblo, playas preciosas y una rica paella.
Contar seguro con nosotros cuatro.
Hasta el sábado!!