dimarts, 19 de juny del 2007

Excursions per a setembre

HOla a tots, des de Groningen.
Per aquí tot molt bé, gràcies.

A veure, per a Setembre tenim les següents excursions

***
Imprescindibles:

- Dissabte dia 1 (o diumenge 2): Excursió al Penyó d'Ifach, a Calp. L'excursió és curta, pel que podrem eixir una miqueta menys matí. Dinarem per allí, aprofitant que tenim molta platja pel costat. Encara que jo no sé si em quedaré a dinar... Arribe el divendres anterior a casa i la meua família em voldrà mimar. :)

- Dissabte 29 (o diumenge 30) (o la següent setmana): Piragüisme a Benagéber. Segons li vinga millor a Pepo.

***

També programarem per al més de setembre o primers d'octubre una ruta a Dénia des del Cap de Sant Antoni fins a la Torre del Gerro per la zona de les Planes. Visita a la cova tallada de les Rotes. Bocata en mà i banyador si fa bona temperatura.

I algún dia (a saber quan) organitzem una excursió nocturna a Àmsterdam! Agafem avió el dissabte, passem la nit de festa i tornem el diumenge a primera hora amb Vueling.

Au! Una abraçada a totes i tots

Santi
PD: (Salud... no hi ha res que perdonar!)

1 comentari:

antonyete ha dit...

Santi! aixo es poder!!! jajaja.. Organitzant desde allá amunt!!.. molt bo...

Estic d'acord amb tu em pareixen perfectes totes les eixides.. tens el meu vot d'aceptaciò com a Membre del Consell de la Cambra Ihuionanemtiana.

(definitivament... estic mal del cap... pero y lo bien que me lo paso yo solo!!! jojojojo ) XP