dilluns, 11 de juny del 2007

Partida de RISK

Bon dia!!!

T'agrada jugar al Risk? Alguna vegada has pensat que t'agradaria aprendre a jugar a eixe joc, pero no has tingut amb qui? Doncs es la teua oportunitat! Be, estem pensant una partideta de Risk per a, potser, un divendres o dissabte a mitja vesprada o un poc mes tard. Com les partides solen ser prou llargues, es facil que ens quedem a sopar (potser unes pizzes?). Obviament la partida no ha de interferir amb l'excursio de la setmana.

Esperem els vostres comentaris per a saber quants esteu interessats, i quan podriem quedar que ens vinga be a la majoria.

Au!
Víctor Estellés

5 comentaris:

antonyete ha dit...

Jo m'apunte!!!... Per-ho solament crec que com a espectador per que no se jugar al risk....
Si voleu es pot quedar aquest cap de setmana perque com no ni ha cap excursio amb la marxa del nostre lider... per tant... si voleu es pot quedar el dissabte...

au! risk-eros

Anònim ha dit...

Jugar es facil, aixi que si vens hauras de jugar! A mes seria molt avorrit ser nomes espectador...

Be, el proxim dissabte per la vesprada es un bon moment. Qui participa?? Algu pot oferir lloc?

Ximo, Pepo, Lluís, Salud... no hi han comentaris?

Salud ha dit...

Hola a tots i a totes:

Ho senc molt però este cap de setmana ve el meu germà a Cullera i no puc anar a jugar amb vasaltres. Un altra vegada serà, val? Ademés segur que guanya Antonyete no per res sino per la sort del principiant... je, je,...

Ens vorem la setmana que ve, ok? Així que aneu preparant-se i porteu cadascú 3 litros d'aigua, je, je... per a no deshidratar-se.

Un saludet a tots.

Au cacaus.

antonyete ha dit...

Bona vesprada!!..

Això, això... si guanye jo.. em nombrare... Emperador Julius Tonyete Cesar!! jojojojo... i diré amb la pota d'amunt la taula el mateix que va dir la Pantoja: "tot aço que veieu es meuuu" ...jajajaja.. prepareu-vos.. xq pense enviar al meu batalló invencible: els catxulians!!! jajajajajaja... (mare meua... tinc que dormir un poquet mes per les nits...) XD

..::..Ximo.::...:.......... ha dit...

eiiii, perdonar si contesto tarde. me apunto a la partida del sábado tarde... si viene bien, vaya. Puedo comentárselo a Gabi y a otro amigo.

Victor, te he dejado un mensaje en el buzón del móvil. Luego intentaré hacerme contigo..