dimarts, 19 de juny del 2007

Excursió riu Palància dissabte 23 juny

Ciutadans de Ihuionanem, ja sóc aquí!!! :-P

Després d'aquest parèntesi forçat, com van les ganes de caminar?? Encara en teniu?? Perquè vaig a enganyar-vos, jo sí que en tinc!! Per això us propose una nova ruta per al proper dissabte on la presència del líquid element siga ben palesa: anirem a Bejís per buscar el naixement del riu Palància i després a Navajas per banyar-nos en ell.

Així doncs, eixirem a les 8:00 des de Burjassot i seguirem la ruta indicada en aquesta pàgina, òbviament sense fer l'ascenció al cim del Penyascàbia (massa calor). Després dinarem a Navajas, al paratge del Salt de la Novia, on el riu forma una platja fluvial amb una cascada de 60 m d'altura :-O

Per tant, agafeu 2 entrepans, botes de muntanya i banyador i feu-vos ressó de l'excursió a amics i familiars, ja que la ruta visita paratges molt bonics i no té massa exigències físiques. L'hora de tornada serà cap a les 18:00, perquè la gent puga descansar abans d'eixir de festa de nit... :-D

Salut i força!!

10 comentaris:

Santi Barroso ha dit...

Doncs sí que has pogut publicar!

Jo vaig estar fa molts anys (trobe que estava a 1r de BUP aprox.) al naixement del riu Palància. És Bonic, ja ho veureu.

Passeu-ho bé.
Santi

Anònim ha dit...

Oi, achei teu blog pelo google tá bem interessante gostei desse post. Quando der dá uma passada pelo meu blog, é sobre camisetas personalizadas, mostra passo a passo como criar uma camiseta personalizada bem maneira. Até mais.

Anònim ha dit...

Hola gent!

Jo no crec que puga anar el dissabte, tinc despedida de solters per la nit a Alzira i el diumenge me'n vaig tota la setmana a donar voltes per ahi... massa per a la carabassa!

Eixa excursio de tota manera la vaig fer jo tambe fa uns pocs anys (sense aigua, aixo si!) i hi han trams molt agradables, no era gens dificil. Disfruteu!!

Raület ha dit...

Vaja, tenim fins i tot un esponsor que se'ns ha infiltrat... Açò es considera publicitat subliminal?? :-|

Salud ha dit...

Hola a tots i totes;

Ja soc aquííí!!!

jo si que vaig a l'excursió del dissabte!!! conteu amb mi, val?

Antonyete; com han eixit les fotos? agarra la meua targeta, ok?

Fins dissabte

Au cacaus

antonyete ha dit...

Bon día xicotets hobbits!!

Don't worry Salupi.. que em recordare!! (crec ;-) )...

Ni ha algu que isca (segur que es mal escrit) desde farmacia?? Ni Pepo ni Victor ni Eli venen.. i no tinc ni pajotera idea de com anar ó el punt de trobada si no passeu per farmacia...

Ah! portaré "rosegons" uuummm que bons!!! XD

Ah! i recordeu PORTAR AIGUA.. que no es passe com l'ultima vegada que quasi ens deshidratem (crec que torne a ficar la pota amb el meu valencia.. ;-/ )

un abraç per a tots els Ihuionanemtians!!

Raület ha dit...

Tranquil Tono que la trobada serà a Farmàcia cap a les 8:00. Jo no sé encara si disposaré de cotxe o què, demà us ho confirme...

antonyete ha dit...

por el coche no te preocupes hombre... si hay que pasar a por alguien se pasa.... no problemo...

hay un pequeño hyundaí accent a disposición de quién lo necesite...

Salud ha dit...

Hola a tots i totes;

Jo eixiré desde Cullera amb el tren cap a Valencia a les 7:15h i arrivaré a RENFE (l'Estació del Nord) a les 7:53h, pot algú passar a per mi? Per fa aviseu-me i digueu-me on voleu que quedem, val?

Au cacaus, fins demà.

Anònim ha dit...

Au! Passeu-ho molt be i ja ens contareu!!

Fins la setmana vinent!!!