divendres, 1 de juny del 2007

Excursió a Montanejos diumenge 3 juny

La veritat és que la decisió de votar fou introduïda per facilitar un poc les coses i caram com les ha complicat!! Així doncs, i a costa de caure impopular entre la gent, he decidit prendre una determinació: farem l'excursió diumenge 3 de juny (ho sent de debò per la gent que no puga vindre, però no patiu perquè tots els anys hi tornem!).

Per tant, fixem l'hora d'eixida a les 7:45 des de la Facultat de Farmàcia o bé a les 9:30 a Montanejos per aquells cotxes que ja vagen plens i no vulguen passar per Burjassot. Haureu de portar dos entrepans, banyador, xancles o sabates que es puguen mullar i tovalla. Tractarem de tornar a les 18:00 per no arribar massa tard a casa (són 1,5 hores de camí).

Bo, ens veiem aviat!!

3 comentaris:

Eli ha dit...

Bé....ja ha parlat el nou Chávez valencià! Jo porte cotxe i eixiré des de Burjassot...au!
Eli

antonyete ha dit...

Em nombre! primer ministre d'aquesta dictadura!!! jajajaja

Em pareix bé que es faja fet aquesta decició... realment es dificil i mes quan el grup s'en fa molt gran.

Per tant, jo vote, perdó secunde com a 3 de juny per aquesta excursió.

Y ahora en serio, por favor, venir todos aquellos que podáis... ya sabéis que nos lo pasamos muy bien... y será divertido... además... me gusta mucho ver el grupo tan majo que hay y del cual me enorgullezco de poder formar parte de él.
Gracias a tod@s
Antonio.

Anònim ha dit...

Osti tu... he de tindre la negra, perc totes les votacions en les que participe! I les quinieles!! :DDD

Be, a vore si dema dissabte puc acabar tot el que he de fer i el diumenge m'anime, espere que si.

Ah, jo aniria a Burjalandia.

aue!!