dimarts, 5 de juny del 2007

Excursió riu Magre dissabte 9 juny

Hola de nou!!

Encara no ens hem restablit de la pulmonia agafada el passat diumenge que ja estem organitzant una nova eixida amb aigua. Això sí, aquesta vegada el bany serà voluntari ja que la senda discorre paral·lela al riu però sense travessar-lo (almenys això espere). La senda té una longitud d'uns 13 km així que calcule que pot estar feta en unes 4 horetes. Què us sembla si eixim de Burjassot a les 9:00?? Pel que fa a si ens quedem a dinar o no, ho deixe a la vostra lliure elecció (feu comentaris): sempre podríem passar la vesprada visitant Bunyol i el seu castell, per posar un exemple...

Ací us deixe un enllaç amb informació sobre la ruta:
http://pateos1000.iespana.es/tabarla_rio_magro.htm

Salut i força!!

8 comentaris:

antonyete ha dit...

Jo m'apunte!!! (per a variar, jejejeje).

Tambe vote per quedarnos a dinar en Bunyol i després anar-hi de visita... La veritat es que mai he vist Bunyol.. sempre he passat de llarg.
Per-ho n'hi ha un problema!!. No tinc camera de fotos!!! :'(. Encara te la pantalla amb humitat.
Estic vore a ver qui em deixa la camera.. pero amb el historial recent.... Pero be... d'aguna o altra banda.. aniré amb camera de fotos...
Fins el Dissabte!.

Eli ha dit...

Ok! Yo me apunto también....aporto coche.
Nos vemos!

Eli

Salud ha dit...

Eh! Jo també vaig! pero... esta vegada jo portaré la càmara, je, je, ja que la de Antonyete ha agarrat un constipat per nadar tant... volia fer uns llarcs i mira... acabà fent submarinisme al riu! je, je...

Antonyete, espere que per al dissabte estiga be.

Un saludet a tots i... au cacaus.

Anònim ha dit...

Jo acabe de tornar de Soria pero tambe m'apunte, jejeej. Supose que com quasi sempre, podem vore els cotxes que tornen a migdia i els que no. Jo em quedaria en Bunyol, crec.

Tonyo, clava la camera dins de un pot amb "gel de silice"!! I prompte, que els circuits no son amants de l'aigua! Si no saps on comprar, m'ho dius.

PD: una amiga em va dir de usar arros enlloc de gel de silice, pero no se si aixo funciona. A mes, ha de ser basmati? Bomba? Vaporitzat? Integral? Ni idea!

antonyete ha dit...

Salud!. per favor... porta la camera de fotos... ningu me la vol deixar... per una camera que ofegue... ofegador em diuen hara... (snif snif).... encara todavía em queda el meu cosí.. ell es la meua ultima esperança... segur que em dira que sí... pero la seua camera no es molt bona (soc informatic i friki.. que vols que "faja" ;-p )... xao bakalao

Victor ha dit...

Ei!! Si dinem, sera de bocata o ens sentarem a fer el dinar a algun lloc de Bunyol amb una birreta o sangria?...mmm :))

Anònim ha dit...

Yo este finde repito de nuevo. Me voy a mi pueblo pero como me pilla de camino Buñol, me apunto!. Yo tambíén llevare coche peeeero yo luego no vuelvo a Valencia, asique ya se estudia la repartición en loc coches mañana.

Al final se come de bocata, o en restaurante?

Raület ha dit...

Hola!!

Sentint-ho molt no em quedaré a menjar perquè tinc dinar familiar i ve la meua germana a la que no veig des de ja fa mes i mig. Això sí, portaré el vi ;-)